fredag 20. februar 2009

Pakket og klar..

..for tur er jeg nå tror jeg. Jeg, Loppa og Ruth reiser som nevnt tidligere til Bø i morgen på utstillingen. De skal stilles på søndagen, så morgen dagen blir en hyggedag med gode hundevenner :-)

I dag har jeg hatt besøk av Stine, Storm og Noah og vi gikk en god tur på en IKKE nybrøytet skogsbilvei, noe som resulterte i ekstra trim både for oss og hundene men litt trim har vel aldri skadet..haha.. Jeg synes egentlig at det ganske imponerende at tre for hverandre ukjente hannhunder gikk kjempebra sammen uten antydning til knuffing. Noah og Storm er jo samboere men Brage har ikke hilst på noen av dem før, men han er så stødig å fin og har aldri vist tegn på å yppe på noen hunder tidligere så jeg regnet det for ganske sikkert at dette kom til å gå greit.
Ruth på sin side stakkar venter løpetid (men har IKKE fått den..) og ble igrunn nærmest voldtatt av treer banden på slutten av turen, så det var helt tydlig at noe er i gjære iallefall :-)

Vi hadde som sagt en toppers tur og synes det var kjempekoselig av Stine og ta turen over til Vestby da de var på hytta si i Trysil, dette må vi gjenta Stine :-)
Jeg tror Brage og Ruth også satte pris på turen, de ble iallefall slitne og har igrunn ligget rett ut i hele kveld...nåja, Ruth iallefall..Brage er så sant han ikke ligger i buret sitt og slapper av, veldig opptatt av å fotfølge en høyløpsk Loppa...

Stine tok en haug med bilder som jeg skal legge ut så fort jeg får dem...

Nå må jeg finne sengen, men kryss fingrene for oss på søndagen :-)

Ingen kommentarer: