søndag 14. desember 2008

Og så har helgen gått...

Denne helgen har gått med til besøk av spente valpekjøpere :-) Første besøk kom på lørdag formiddag og da var valpene ivrige og godt våkne, da familien Dybvik fra Heggedal kom litt senere på dagen for å beskue de vakre valpene var de litt trøttere siden de akkurat hadde spist + at besøket tidligere på dagen nok satt litt i enda..de er ikke å rolige hele tiden altså Stine og Rolf..haha haha
Da Elise og to venninner kom til slutt på kvelden, var de merkbart slitne etter masse besøk men hadde fått sovet godt et par timer så de var oppe å tuslet og snuste litt på de nyankomne, som jeg tror satte veldig pris på valpene.
På søndag hadde vi besøk av den siste kjøperen og da var valpene litt mer opplagte igjen, så de smeltet helt for lille "Obelix" ( Brage sjarmerte som vanlig han også..).

Det virker som om Brage og Ruth tror at alle som kommer nå, kommer for å klappe og kose med dem.. de brøyter seg vei i vellinga og da håpefulle valpekjøpere av installert seg på gulvet for å kose med de små, kommer Brage og Ruth og slenger seg ned i fanget på dem..haha..jaja, valpene blir iallefall godt vant til det meste :-)

Jeg må bare si at jeg er veeldig fornøyd med de kommende dvergschnauzer eierene, de fleste av dem har hatt hund tidligere og vet godt hva de går til og to av familiene har hatt schnauzer..dette kullet blir spennede å følge videre.

Nye bilder skal snart bli publisert, men siden jeg også må jobbe litt innimellom også, har jeg ganske enkelt ikke hatt tid enda til å legge dem inn.
Foruten jobben er det luciafeiring, nissefest og juleavslutning i barnehagen til Mathias som har tatt litt tid, valpene trenger selvfølgelig masse oppmerksomhet, med Kaya er det babysang og baby svømming som gjelder..så min stakkars mann får ikke veldig mye oppmerksomhet i denne førjulsstriden...men men det kommer vel bedre tider etter jul :-)

Ingen kommentarer: