onsdag 29. oktober 2008

Det snør det snør tiddelibom...

Nå kommer endelig vinteren til Trysil (håper jeg..), det har iallefall snødd masse i dag og hundene har vært ute og løpt og kost seg..eller det vil si alle bortsett fra Chili, hun liker nemlig sol og varme bedre..så fra september til april er tilholdsstedet hennes enten foran peisen eller i senga mi under dyna :-)
Men som sagt jeg elsker vinteren, og en bør vel nesten gjøre det skal man bo i ski bygda Trysil som har snø fra oktober til mai omtrent. Jeg er ikke veldig ofte i bakkene og kjører nedoverski, men det blir vel kanskje mer nå som Mathias skal begynne og kjøre litt..men personlig liker jeg bortoverski bedre.
Det er ikke mye som slår en deilig vinterdag med 10 minus grader, sol, kakao og grillpølser i sekken og et par lykkelige hunder som får være med på skitur. Det som står øverst på ønskelista mi til jul i år (igjen) er en pulk, skulle gjerne hatt med Kaya på turer også + at det er bra trening for Brage eller Ruth og trekke litt...ikke for det, de har jo meg å drasse på så de synes kanskje at det holder haha haha.

Her har dere et par bilder som jeg tok nå i ettermiddag



Brage og Ruth

Martha


Ingen kommentarer: