tirsdag 10. desember 2013

Liv og røre

Nå både ser OG hører valpene, så jeg kan love dere at nå er det liv i huset til tider ;-)
De er 3 uker i morgen, så neste helg åpner jeg opp for besøk av spente valpekjøpere. Valpene ligger foreløpig trygt og rolig inne på soverommet, men jeg flytter de snart gradvis over til stua slik at de får med seg alt som skjer. Ikke for det, både Kaya og resten av hundegjengen bort stort sett rundt og oppi valpekassa nå også, så pregningen er det ikke noe å si på ;-)

Valpene fikk denne uka ormekur, og dette falt ikke helt i smak for å si det sånn, men da Nemi trådde til å ga de litt melk så var alt glemt :-) Jeg har også klippet klørne deres for andre gang nå også, dette gjør jeg ofte framover for å venne dem til dette og håndtering generelt.

Litt dårlig med bilder nå, men prøver å legge ut en videosnutt som jeg også la ut på facebook...dette funket ikke helt tror jeg :-(  Skal se litt på dette litt senere...



Blå/rød hannvalp

Ingen kommentarer: