torsdag 2. mai 2013

Valpene 4 uker allerede

Jammen flyt tida altså, på tirsdagen var valpene allerede 4 uker gamle og jeg som nesten ikke har rukket å blogge noe om dem engang :-) Men jeg har tid til å stelle og kose med dem altså hvis noen skulle bli bekymret for det :-P
Det drar seg mot eksamener på skola nå, samtidig som fotballtreningene har startet opp igjen + at jeg har et valpe/nybegynnerkurs gående, så jeg er veldig glad for at det snart er FERIE :-D
Valpene har som sagt blitt 4 uker gamle og nå begynner det å bli underholdende å sitte å se på dem, jeg prøver å fordype meg i skolebøkene men det er ikke alltid like lett å være fullt fokusert da valpene leker, knurrer og bjeffer ved siden av meg ;-)

Her er noen nye bilder:

Hvile mellom lekeøktene

 Luna
 
 Hannvalp rød/hvit

Middagslur

Ingen kommentarer: