lørdag 19. mai 2012

Topptur

Jeg, Loke og Ruth har i dag vært på årets første topptur :-D Været var ikke det beste, regn, vind og tåke gjorde at vi ikke fikk noe særlig utsikt fra toppen, men det ble en fin trimtur allikevel.
Vi gikk opp til Ulvsjøberget her i Vestby (832m), jeg har forøvrig planer om å ta med flere av mine valpekjøpere opp dit neste helg da de kommer hit på valpetreff.
Loke begynner å bli sliten på vei opp 

Endelig oppe 

Ruth synes det beste med hele turen var alle de små bekkene/kulpene som hun kunne plaske i ;-)


Før vi gikk tur, var jeg igjen en tur på skytebanen for å løsne noen skudd med rifla. I dag tok jeg like så godt elgprøva, så har jeg i det minste gjort det før jakta ( i rimelig god tid for en gangs skyld).
Tror denne elgen/reinene hadde falt ;-)


I går var det til barnas store glede 17 mai :-D Dette betyr masse is og pølser ;-)

Og til slutt et bilde av treningsvesten min, som kom tilbake i går med "ny" pynt på :-D




Ingen kommentarer: