fredag 24. februar 2012

Kun en stk Pøbel valp igjen...

..... boktavelig talt...Nora, Gipsi og Max har nå flyttet til sine nye flotte familier, mens den siste rampevalpen som faktisk skal hete PØBEL skal være her i ca 2 uker til før han flytter til Bergen :-)

Tilbakemeldingen fra de tre som har reist har vært utelukkende positive, de stolte eierene rapporterer om trygge, sosiale valper som har sovet godt de første nettene i sine nye hjem, og lite kan glede et oppdretterhjerte mer <3

Disse valpene har forøvrig vært veldig heldige også, de kommer til nye hjem som alle har dvergsschanuzere fra før. Nora flytter til Stine, Rolf, Michelle og Mats som eier flotte Lilo fra mitt L kull (valp etter Chili), Gipsi reiste til Kari og Kristoffer som har Ginni på 3 år og Max får Mario fra mitt Q-kull som lekekamerat. Mario bor til daglig hos Anne-Karin sin datter Karianne med familie, men Anne-Karin er hans dagmamma så de små gutta får nok tilbringt mye tid sammen :-) Pøbel skal som sagt etterhvert flytte til Bergen hvor Svein og Monika venter spent, i samme hus bor også dvergen Storm.

Det ble stille og rolig her hjemme da valpene reiste, selv om Pøbel er en liten ramp merker jeg allikevel lite til han. Han sov litt dårlig i natt stakker, var nok uvant å bli igjen alene selv om han hadde mamma til å trøste seg.

 GIPSI, Kari og Kristoffer

NORA, Michelle og Stine

MAX og Anne-Karin
Og her er 4 mnd gamle MARIO fra mitt Q-kull.


Jeg glemte rett og slett å ta bilder av Q-valpene med sine nye familier da de reiste (*flau*), men da Karianne og gutta var med da Anne-Karin skulle hente Max benyttet jeg sjansen til å få et av dem iallefall :-)

Her ser dere lille Pøbel som koser seg med mamsen sin <3

Ingen kommentarer: