fredag 15. april 2011

PÅSKE...

...men ferie, neida :-(
Sånn er det å jobbe på et hotell i Trysil, kan bare glemme å få innvilget ferie i påsken iallefall.... men jeg har fått fri langfredagen og påskaften og er veldig happy for det alså :-))))

Våren har kommet til Trysil allerede også og jeg har ikke tall på hvor mange bærsjer jeg har plukket de siste dagene...det blir kanskje feil å si at det er gøy å plukke dem, men det er fryktelig moro å se resultatet etterpå så på en måte er det nesten gøy :-)

Ellers storkoser jeg meg med valpene for tiden, de er allerede 7 uker nå på søndagen og de fleste flytter neste helg. Litt trist, men sånn er det da man driver oppdrett og det hjelper da jeg vet at de flytter til gode hjem. Jeg har tatt noen oppstilte bilder av dem nå, skal ta nye neste helg etter at jeg har badet og frisert dem og i dag har de vært ute på plenen noen timer og sluknet fort da de kom inn igjen til senga si.

"Balder"

"Gutt nr 4"

Hermann

Linus

Maya







Og til slutt en filmsnutt:
http://www.youtube.com/watch?v=4nMDrksLmT8

Ingen kommentarer: