søndag 6. februar 2011

Deilige kong vinter

Er den stund siden sist nå, men det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden av den grunn....snarere tvert imot, jeg har fortsatt igjen 3 valper her hjemme så jeg har ikke nok timer i døgnet (desverre) til å få trent alle hundene og valpene så mye som jeg egentlig kunne ønsket. Men jeg håper at noen snart får øynene opp for de flotte nurkene som begynner å bli store "troll" på 14 kg :-)

I går prioriterte jeg og Frank litt "alenetid" sammen med Mathias, siden Kaya er så mye yngre enn han blir det til at hun får mer oppmerksomhet og hjelp enn det storebror får, så da synes jeg det er fint å kunne ta med han alene noen ganger også. Vi reiste opp til det flotte Trysil-fjellet som vi er så utrolig heldige å bo ved foten av, og koste oss noen timer i strålende vintervær ( -2 grader og sol). Mathias begynner å bli skikkelig flink til å kjøre nå og da ikke Kaya er med kan vi reise litt høyere opp istedet for å bare kjøre i de små barnebakkene :-)
Her er noen bilder fra dagen:

Ingen kommentarer: