søndag 7. mars 2010

Sliten, men veeldig fornøyd...

..etter helgas klikkertrenerkurs:-)

Etter to lange dager med masse trening og teori, kjenner jeg på kroppen at denne kvelden blir ung siden jeg tross alt må opp igjen kl 0530 i morgen....føler det på meg allerede nå at jeg ikke er helt klart for å sprette opp av senga da klokka ringer.

Mer utfyllende rapport fra helgen kommer en av de nærmeste dagene, men her har dere iallefall noen bilder:


Instruktør Steinar og Blues (rottweiler)
Lena og Rikke (puddel)

Wenche og Tim (golden)

Ingunn og Hilma (labrador)

Anne og Chanel (rottweiler)

Meg og Ruth

Ruth med en pangstart i innkallingen


Rikke viser sine kunster :-)
Ruth i full fart mot belønningen








1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Anita,

koselig å være på kurs med deg;-)

Mange fine bilder fra helgens lærerike samling=)

Gleder meg allerede til neste gang!!

Lena og Rikke