lørdag 26. desember 2009

Godt i gang med jula...

Jula er nå omsider godt i gang og i dag var det ( desverre) tilbake på jobb :-( Det er det verste med å jobbe i denne bransjen....å måtte jobbe på 17.mai, i jula, og mange kvelder og helger. Neste år har jeg imidlertid bestemt meg for å ta en uke ferie i jula for å kunne være hjemme en hel jul og kose meg sammen med resten av familien :-)
3D Magical Snowman
Kaya og Mathias fikk som ventet flest pakker på julaften og de holdt ut til langt utpå kvelden, veldig mye flott fikk de og under er det bilder av noe av det. Jeg fikk av min kjære mann, verdens beste og varmeste dun jakke og den ble jeg kjempe glad for....
tenkt så digg å kunne gå ut i minus 30 og faktisk IKKE fryse :-)
Nå skal jeg snart hjem fra jobb, for så å sette på vekkeklokka kl 0600 i morgen for å dra på jobb igjen...men i morgen kveld skal jeg, Kaya og Mathias på juletrefest og det blir kos det :-)
Stolt mor med de beste barna i verden ( helt objektivt sett selvfølgelig)

Gullunga mine

Min lille nissejente



Langt opp på min ønskeliste stod denne boka, og det hadde jammen svigers fått med seg :-)


Kaya og Mathias fikk flotte votter fra Janne, Tor-Erik og Ari ( valp etter Ruth og Brage)


Kaya er veldig glad i drømmehagen og fikk både bok og diverse kosebamser



Mathias ønsket seg trompet og keyboard og jammen kom nissen med dette, i dag vekket han meg med en trompet fanfare og jeg er ikke helt sikker på om det var den beste måten å våkne på :-)


Han fikk DS av meg og Frank i høst da han skulle opereres og fikk et par spill til i julegave


Min lille prinsesse ble veldig glad for dukkevogna hun fikk av Mathias


Ny reima-tec dress til bror i huset


Den beste gaven (synes mor i huset) var denne boka som Kaya fikk :-)


3D Santa













Ingen kommentarer: