lørdag 29. august 2009

Møkk pc....

Jeg vet at det er lenge siden jeg har vært inne her nå enda jeg bl.a har vært på ferie og har masse å fortelle dere om.
Men denne dritten av en pc har blitt helt klikk...jeg skriver normalt ganske fort på tastaturet, men nå har det skjedd ett eller annet her slik at denne maskina bare får med seg ca annenhver bokstav da og for at dere skal få med dere sammenhengen må jeg trykke en og en bokstav og dette tar tiiiid så derfor har jeg drøyd oppdateringen :-) Har noen av dere vært borti dette selv og har løsningen for meg, ikke nøl med å konktakte meg er dere snille...haha...

Som sagt har jeg vært på ferie siden sist, vi kom hjem forrige lørdag etter å ha kost oss glugg i hjel i Tyrkia i en uke. En uke er egentlig litt for kort, men vi hadde ikke mulighet til å ta mer ferie nå så da nøt vi dagene vi hadde der til fulle. Det var utrolig deilig å komme seg bort og bare slappe av og kose seg etter en litt hektisk sommer med masse valpejobb og ingen ferie :-)
Mathias og Kaya har det som plommen i egget på sånne ferier..masse is og bading dagen lang. Mathias lærte seg og dykke å se under vann en av de første dagene, så han så vi ikke mye resten av uka for han var nemlig mer under enn over vannet..haha..
Det er så herlig å se at barna virkelig koser seg, da får a mor også slappet godt av :-)


Nå er vi forlengst tilbake til hverdagen med jobb, barnehage, stell og trening av hunder. Det går fortsatt igjen 2 søte gutter fra Ruth sitt kull her, men nå begynner jeg å lengte etter å kun ha mine egne hunder å bruke tid på så jeg håper at noen har lyst til å gi grom gutta mine et godt nytt hjem snart :-)

I kveld skulle jeg egentlig ha vært på et lystig lag i Brumunddal, men desverre...noen må jobbe og holde Norge i gang :-(
Men da jeg ikke fikk reist til Hege å resten av gjengen, meldte jeg på Martha på utstilling i morgen, så nå håper jeg mest på at det kanskje skal bli en regnfri dag da, men jeg sjekket på YR.NO i stad og jeg må si at det så ikke akkurat lyst ut.....ååååå...jeg er såååå leeeei regn...

2 kommentarer:

Bouvbear sa...

Det så virkelig ut som dere har hatt en knallferie! Martha fikk bare en slett rød leste jeg på fb..men det er ikke dårlig det heller...
Jepp vi danset som gale på festen i Brumundal,savnet dere også,så nå er jeg stiv å støl he he..skal oppover igjen til helgen, håper på siste certet på Miller så er han N uch...
Firma skal på julebord i Trysil første helgen i desember..kanskje vi får tid til å treffes..ja kanskje det er på hotellet "ditt" City elektro skal??
Gratulerer med den 14 august, som tiden går..
Ha en fin uke og god bedring.
Klem
Lisemette

Kennel Coronna sa...

Ja det ble bare en slett rød, men jeg synes hun hadde fortjent så mye mer for hun viste seg knall bra og alt på kritikken var exellent og very good, men så ville han ikke gi noen av undhundene noe mer fordi de ikke var ferdig utviklet...hm..men jeg for min del vil ikke ha en ferdig unghund og trodde det var litt av poenget med egne unghundklasser....