lørdag 25. juli 2009

Oppdatering av Ruth sin sykejournal

Ruth er takk og lov på bedringens vei nå:-) :-) :-) Jeg ble rent bekymret for jenta mi ei stund jeg, men nå har antibiotikaen virkelig tatt tak og betennelsen er på god vei tilbake. Siden juret "sprakk" og det ble et hull der ble det en del ekstra jobb med å vaske/rense dette noen ganger om dagen og passe på at valpene ikke ble for hardhendte. Jeg kontaktet dyrlegen min dagen etter og ble beroliget med at dette hadde han nesten regnet med at kom til å skje siden puppen var såpass sprengt av den betente kulen, men "hullet" må gro fra inne og utover så å sy det igjen var ikke aktuelt. Men nå har det som sagt begynt å gro fint og Rutta er tilbake i sin gode gamle form :-)

I dag blir jeg gammel dame og får huset fullt av gjester snart, så valpene får virkelig miljøtrent seg og det kommer også en del barn så det vanker nok en del kos på dem også.

Jeg skal prøve å få tid til å legge ut noen nye bilder i valpedagboken iløpet av helgen...

3 kommentarer:

bjørnar sa...

Såååå godt å høre at ruth blir bedre!!!!!!Gratulerer så mye med det vi regner med er rund dag anita!!!Det er nå det begynner. Hilsen til alle dere fra anne og bjørnar!!

Kennel Coronna sa...

Bare en helt vanlig bursdag, enda 6 år til det blir noe rundt (gudsjelov) :-)

Anonym sa...

stakkars ruth - godt å høre at hundebarnet er på bedringens vei! ønsker dere en god uke :D