søndag 19. oktober 2008

Da var jeg jammen tilbake i dag også...nå overgår jeg virkelig meg selv..hehe
I dag har jeg trillet en laang tur med Kaya, Brage og Ruth, i morgen starter nemlig årets slankekur...begynner alltid på en mandag disse kurene vet dere :-)
Jeg er en av de få (!) som iløpet av et svangerskap har fått noen uønskede kilo her og der, "alle" påstår at disse blir borte under amme perioden, men det skjedde ikke meg da jeg fikk Mathias og har igrunnen ikke skjedd nå heller (har faktisk heller lagt på meg...). Derfor skal jeg prøve å få has på disse kiloen..ønsk meg lykke til, jeg føler sterkt at jeg trenger det :-)
Ellers har jeg kjøpt ny flott seng til de små englene mine på fire bein, en fin skinnseng med deilig myk pute oppi. Brage syntes også at dette så ut til å være en god seng for hans støle kropp, og på et mirakuløst vis klarte han å vri kroppen oppi..



Ellers legger jeg til et par bilder av min lille prinsesse som nå snart blir 7 måneder

Nydelig ikke sant??? mammas lille jente vet dere:-)

Og for de som er interesserte (tenker da mest på Lisemette :-) , har jeg lagt inn noen nye bilder av Martha på hennes side.


Ingen kommentarer: