tirsdag 19. mars 2013

Skjerpings skjerpings

Jeg looooover ;-) Nå fikk jeg fryktelig dårlig samvittighet da jeg så hvor lenge det faktisk var siden jeg hadde oppdatert her, jeg trodde ikke at det var SÅ lenge siden....

Men nå er jeg i alle fall tilbake etter travel periode på skola og med barnas vinteraktiviteter, ikke for det nå nærmer det seg fort eksamenstid m.m men jeg skal finne tid til å oppdatere dere med valpebilder etc etter hvert altså.
Ja for både Martha og Loppa er drektige og har termin 2 april, jeg krysser alle fingre for at de plutselig ikke finner det for godt å føde akkurat samtidig, da får jeg det fryktelig hektisk noen timer :-)

I dag kom Maja (Martha`s datter) på besøk for litt pelsstell, hun skal være her til torsdag slik at jeg kan ta litt av pelsen i kveld og resten i morgen....og det er nok å ta av der for å si det sånn ;-)
Og jeg merker at 5 dverger er i det meste laget å ha i huset samtidig, men jeg er sjeleglad for at alle er gode venner og kan være løse sammen så slipper jeg i alle fall styret med å måtte ha dem adskilt fra hverandre og mate på tur :-)

Nå er det middagstid her for store og små på både to og fire bein....men plutselig er jeg her igjen :-D

Ingen kommentarer: