mandag 13. august 2012

Ny blogg

Ellere rettere sagt, en blogg til.

I bloggen jeg har hatt i alle år har jeg til nå blogget om alt fra barnefødsler, valpefødsler, utstillinger, hundetreninger, familieliv, trening, mat, festligheter, frustrasjoner, gleder osv osv...
Jeg har alltid vært glad i å bevege meg og er veldig glad i god mat (desverre), og har den siste tiden blitt veldig fokusert på trening og (sunt)kosthold. Gjennom vinteren har jeg gått gjennom store forvandlinger både psykisk og fysisk både da det gjelder trening og andre faktorer, og ser nå fryktelig lyst på framtiden ;-)

Om nøyaktig en uke, starter jeg på Høgskolen i Hedmark for å studere idrett i 3 år. Dette er noe jeg både gleder og gruer meg litt til :-) Jeg gleder meg selvfølgelig mest, men gruer meg litt også siden det er stygg mange år siden jeg var student sist og at jeg i følge kalenderen har blitt like mange år eldre (selv om jeg ikke føler meg en dag eldre enn for 15 år siden...haha...)

For å skille temaene som jeg liker å blogge om, har jeg nå funnet ut at det kanskje er best å rett og slett blogge to steder. Jeg tror kanskje ikke at alle de som kikker innom "hundebloggen" synes at det er like spent å lese om hva jeg trener eller putter i munnen, og heller ikke at de som liker å lese om oppskrifter og treniningtips synes det er like spent at Martha har fått valper eller at Loppa har gått et ettersøk ;-)
Men...det er jo fryktelig viktig akkurat dette med på bevege kroppen og spise riktig, så jeg håper jo av de fleste av dere fortsetter med å følge begge to :-D Og kom gjerne med innspill på hva dere vil lese mer om da det gjelder trening og mat. Jeg tror at dette kan hjelpe meg da det gjelder det skolefaglige også, å få satt ting litt mer ned på papiret.

Adressen til Anita`s (b)logg om trening og sånt.... er: www.riesenfia.wordpress.com

Ha en fortsatt strålende dag folkens :-)

Ingen kommentarer: