mandag 5. september 2011

Valper i vente

Dagene flyr som vanlig fra meg her....Mathias har begynt for fullt på skolen og har allerede i 1 klasse lekser nesten hver dag, han er også ivrig fotballspiller og er på trening mandager og torsdager + innemellom kamper i helgene. I tillegg prøver jeg å skvise inn litt tid til trening for meg selv og hundene får selvfølgelig sitt...så med andre ord, dagene flyr i vei :-)

Men, i dag fikk jeg en veldig hyggelig telefon fra Bodil ( Nemi sin fòrvert) hun hadde nemlig vært på ultralyd med Nemi i dag og veterinæren kunne se av det vrimlet av små fylte bobler i magen hennes :-))  Nå må vi, altså  jeg, Bodil og valpekjøpere vente i spenning ytterligere noen uker før vi få se kjønnsfordelingen på bebisene :-))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Så heldig du er som får valper i høst!! Her ser det nemlig dårlig ut:( Noen uker til så har du små barte-nurk på plass. Lykke til!
Klem fra Hege